...خدایا نمیدانم چه بگویم...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, توسط مژده |

              

دوران نامزدی از مهم ترین و حساس ترین دوران زندگی است. دلیلش هم این است که بجز شیرینی، چگونگی برخورد و عملکرد افراد در این دوران قانون اساسی زندگی مشترک آینده شان را رقم می زند. بنابراین اگر کمی پا کج بگذارید یا خطا کنید، ممکن است روزهای خوش نامزدی و حتی بعد از آن را تلخ و سیاه کنید.

بابک رهبری ـ روان شناس بالینی و عضو انجمن علمی روان شناسی بالینی ـ درباره دوران نامزدی می گوید: دوران نامزدی، بهترین فرصت برای محک زدن روابط آینده است. اگرچه این دوران در مقایسه با زندگی زیر یک سقف خیلی سطحی است،

اما به هر حال مشت نمونه خروار است و اگر در دوران نامزدی تان با مشکلاتی روبه رو بودید، به احتمال قریب به یقین همین مشکلات به صورت تشدیدیافته ای به زندگی مشترکتان هم راه پیدا می کند، مگر این که از همین حالا به فکر اصلاح خود و رابطه دو نفره تان باشید.
 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, توسط مژده |


بسیاری از خانم ها در مورد رابطه همسر خود با مادرش کنجکاو یا حساس هستند و وقت زیادی را صرف بررسی آن می کنند. شاید رابطه مادر و پسر تنها زمانی برای خانم ها قابل درک باشد که خود مادر شوند. اما نکاتی وجود دارد که به ما کمک می کنند با نگاهی به رابطه یک مرد با مادرش، چیزهایی را در مورد شخصیت او دریابیم...
 
1.هر روز با مادرش تماس گیرد

مردی که هر روز با مادرش صحبت می کند احتمالا همه چیز را به او می گوید، از جمله جزئیات رابطه خود با همسرش را. این کار به مادر او فرصت و شرایطی برای قضاوت راجع به رابطه پسر و عروسش، و همین طور فرصتی برای سبک سنگین کردن همه اختلاف نظرها و چالش های یک رابطه می دهد... و حدس بزنید یک مادر طرف چه کسی را خواهد گرفت، پسرش یا عروسش را!
 



ادامه مطلب...

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.