A0:  ...خدایا نمیدانم چه بگویم...
...خدایا نمیدانم چه بگویم...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, توسط مژده |

 


این امر زمانی روی می دهد که هیچ گونه پیوند عاطفی میان فرد و طرف مقابلش وجود نداشته و او تنها به دلیل برقراری روابط جنسی و هیجانی که دراز کشیدن پهلوی او می تواند به او بدهد، جذبش شده است.
شـما هـر طـور که به قضیه نگاه کنید، خیانت کردن یکی از بهترین راه هـای بـر هم خـوردن ارتـبـاط بین یک خانم و آقا می باشد. اغلب زمانی کـه یـکی از طرفین مرتکب خیانت مـی شود، اطمینان موجود از بین می رود و بدست آوردن مجدد آن تبدیل به یک کار دشوار می گــردد. البته این چیز جدیدی نیست.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, توسط مژده |

 
– جرو بحث کنيد      
تغيير کنيد. به محض شروع رابطه (يا حتي قبل از شروع آن!) شروع کنيد به تغيير کردن. اين تغيير بايد در راستاي علايق طرف مقابلتان باشد. بلافاصله دريابيد که او چه جور آدمي است و فوري مثل او شويد. بعد هم هرچه او گفت بگوييد: «من هم همين طور، عزيزم!» دقيقا همان چيزي شويد که او مي خواهد. شايد فکر کنيد اين مکانيسم چندان موثر نيست، اما به شما اطمينان مي دهم که هست: با اين کار هم هويت خودتان را از دست مي دهيد، هم طرف مقابلتان را گول مي زنيد و هم بعد از مدتي ديگر نمي توانيد تغييرات تان را حفظ کنيد و خودتان مي شويد و تازه اينجا شروع جرو بحث ها و اختلافات است! البته تاثيرات گسترده ديگري هم دارد که وقتي به اين توصيه عمل کنيد خودتان مي فهميد.
 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, توسط مژده |

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط مژده |

 

 
 
دنـیــایی را تصـور کـنید کـه در آن هـمــه ی افراد مجرد روی پـیـشانیـشان نوشته می شد و روی پیشانی افراد متاهل نیز وضعیتشان را می نوشتند. آیا به نظرتان زندگی اینطور شـادتر نبود؟ مسلماً با این کار پیچیدگی زندگی کمتر می شد، مخـصوصـاً بـرای آن افرادی که پیوسته دنبال شخصی هستند تا به اندازه ی خودشـان مشـتاق برای ادامه رابطه باشد.
بله، اینطـوری انتخاب ها در زندگی بسیار آسان تر میشد. اما حال که دنیا اینطوری نیست، ما باید با این واقعیت روبه رو شـویـم. ایــنکه بدانیم سمت چه کسی برویم که دست رد بـه سیـنـه مـان نـزنـد کـار دشـواری اســت، امـا باید یاد بگیریم.
کمی روی تکنیک های انتخاب همسر خودتان بیشتر دقت کنید و حرکاتتان را مرور کنید. من به شما کمک می کنم که بتوانید افراد مجرد را از متاهل تشخیص داده و بفهمید چه زمان یک شخص آمادگی لازم را برای برقراری رابطه دارد.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط مژده |

 

 
 
تهیه جهیزیه وظیفه ای نیست که شرع به عهده پدر عروس یا داماد به تنهایی گذاشته باشد. بنابراین خانواده ی عروس و داماد می توانند با همکاری و مشارکت یکدیگر جهیزیه ای ساده اما با آرامش خاطر فراهم کنند تا عروس و داماد بتوانند هر چه زودتر زندگی آرام و سالم خود را شروع کرده و مقدمات اولیه را برای این شروع در اختیار داشته باشند.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط مژده |

 

 
 
معصومه حیدری در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«خودارضایی در دختران با تحریک قسمت های خارجی دستگاه تناسلی رایج تر است که صدمه چندانی به دستگاه تناسلی نمی رساند اما زمانی که خودارضایی دختران با تحریک قسمت های داخلی تر دستگاه تناسلی باشد بسته به نوع فشار و ناحیه لمس شونده ممکن است در صورتی که به صورت مداوم خودارضایی تکرار شود آسیب های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد.»

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط مژده |

 

 
 
 
امسال مردی را به سمت خودتان جذب کنید که بخاطر خودتان دوستتان دارد و رابطه ای مطمئن و صمیمی بسازید که همیشه آرزویش را داشته اید.
1. دریچه های قلبتان را باز کنید و شگفت زده شوید. اگر این مقاله را می خوانید یعنی درهای قلبتان را برای دریافت یک عشق جدید باز کرده اید. درست است؟ اما اینکه واقعاً دریچه های قلبتان را به روی عشق باز کنید یعنی حتی بااینکه دنبال آن فرد استثنایی برای خودتان هستید، عشق را از هر جایی که بیاید می پذیرید. مرد زندگیتان باید به طریقی که اصلاً انتظارش را ندارید از راه برسد و شکلی باشد که هیچوقت تصورش را نمی کردید. تنها راه پیدا کردن آن فرد این است که افراد گوناگونی را زیر نظر داشته باشید.
 

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط مژده |

 

 
 
دوستی هایی که قبل از ازدواج دنبال می شود، قطعاً دوستی پایدار و بلند مدتی نخواهد بود اما وابستگی عاطفی ای که بعد از مدتی بین دو طرف شکل می گیرد، جدایی را سخت می کند.
معمولا افرادی که اقدام به برقراری چنین رابطه هایی می کنند، با این استدلال که «ما نمی خواهیم ازدواج کنیم» انتخاب ها و رفتارهایی را که باید از خود نشان دهند، بروز نمی دهند و بدون آشنایی کافی و درنظر نگرفتن معیارهای درست، اقدام به برقراری این رابطه می کنند و حاضر به پذیرش مسئولیت های یک رابطه نیستند. چنین دوستی هایی به دلیل ضربه هایی که طرفین رابطه متحمل می شوند، توصیه نمی شود.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط مژده |

 

 
در رمان نویسی، نشانه های عشق واقعی به سمت ملودرام گرایش دارد. تپش قلب، بی خوابی، بی اشتهایی، به حرکت درآمدن پرده ها و آتش بازی. اما اگر چنین چیزهایی را حس کردید، آنقدر که اسیر هوس شده اید، عاشق نشده اید. اگر هوس را کنار بگذاریم، نشانه هایی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، نشانه های انکارناپذیر از عشق حقیقی - و سلامت احساسی - هستند.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط مژده |

 

در ذهن تان يك ساعت شني را تصور مي كنيد كه لحظه لحظه خالي تر مي شود. امتحاني كه قرار است بخش عمده سرنوشت تان را رقم بزند، نزديك است، زمان زيادي نداريد، ترجيح مي دهيد همه اطرافيان تان، تفريحات تان و حتي زندگي طبيعي تان را براي يك ماه هم كه شده رها كنيد و غرق كتاب هاي تان شويد. از طرف ديگر، بيرون از اين كتاب ها، فردي ايستاده كه از شما انتظارات زيادي دارد. كسي كه براي تان وقت مي گذارد و انتظار دارد برايش وقت بگذاريد. كسي كه به شما اهميت مي دهد و انتظار دارد به او اهميت دهيد. ماه قبل از امتحان، ماه سرنوشت شماست اما دليلي ندارد كه در اين ماه همه داشته هاي تان را رها كنيد. با پيروي از چند راهكار ساده مي توانيد در كنار حفظ رابطه تان با نامزد خود، موفقيت تان در كنكور را هم تضمين كنيد.

 



ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
cache01last1395126526